Schleicher K-7 "Rhönadler"
Kétüléses oktató és sport repülőgép. Ideális "első" gép. A 16 méter fesztávú szárnyak jellegzetes V és előre nyilazott állásáról könnyű felismerni. Nagyon jó termikelési tulajdonságokkal rendelkező, könnyen vezethető repülőgép. Vegyes építésű repülőgép, a törzs vásznazott fémrács, a szárny faépítésű vászon borítással.
- Vmax: 170 km/h
- Siklószám: 26 (75 km/h)
repülőgép üzemeltetési utasítás
ICA IS-28B2 "Pipiske" aka "Nagyvas"
Kétüléses, teljesen fémépítésű, T-vezérsík elrendezésű, félig behúzható futóművű repülőgép. Ívelőlappal és féklappal felszerelve épült. A vitorlázógép oktatásra, gyakorló és teljesítményrepülésre egyaránt alkalmas.
- Vmax: 230 km/h
- Siklószám: 34 (100 km/h)
repülőgép üzemeltetési utasítás
Schleicher K-6E "Rhönsegler"
A fa gépépítés csúcsát jelentő egy üléses vitorlázó. A gép fejlesztése során a teljesítményt tartották elsődlegesnek (szemben a K-8-al), mégis jól repülhető. Lassú repülés melett is jól vezethető, így gyorsan lehet vele emelkedni termikelés közben.
- Vmax: 200 km/h
- Siklószám: 32 (80 km/h)
Grob Astir CS "Jeans"
Teljes egészében kompozit anyagból készült repülőgép. Nagy szárnyfelülettel és T vezérsíkkal rendelkezik. Alacsony sebességnél nagyon jó repülési tulajdonságokkal rendelkezik, viszont nagysebeségű repülés esetén roszabbúl teljesít a többi Club Standard kategoriáju géphez képest. Főfutója nem behúzható, a faroknál pedig csúszóval nyugszik a talalyon.
- Vmax: 250 km/h
- Siklószám: 38
repülőgép üzemeltetési utasítás
SZD42-2B "Jantar"
Együléses nagy teljesítményű Open osztályú verseny vitorlázógép. Lengyel gyártmány, 20,5 méteres feszttáv, behúzható futóval, ívelőlappal, vízballaszt tartállyal rendelkezik. A törzs gerincét egy fém cső képezi, amelyet üvegszálas epoxy hély ölel kürül ez a különleges felépítés nagyon strapabíróvá teszi a gépet.
- Vmax: 250 km/h
- Siklószám: 50,3 (103 km/h)
Rubik R-26 "Góbé"
Az R–26S Góbé kétüléses, kétkormányos, fémépítésű kiképző vitorlázó repülőgép. Az 1960-as évek elején tervezték a Pestvidéki Gépgyár Esztergomi Gyáregységében Rubik Ernő irányításával. A Góbé Rubik Ernő fémépítésű gépcsaládjának legsikeresebb és legismertebb modellje, amelynél optimálisan sikerült ötvözni a kis szerkezeti tömeg, az egyszerű szerkezeti kialakítás és az olcsó gyárthatóság követelményeit.
- Siklószám: 23,7 (81 km/h)
Sajnos már nem repül, nagy becsben tartott kiállítási darab.
SZD-22 "Mucha" Standard 
Lengyel egy üléses, műrepülésre is alkalmas vitorlázógép. Főként fa építéső, biznyos helyeken vászon borítású.
- Vmax: 250 km/h
- Siklószám: 27.8 (75 km/h)
Elkelt! Sold!
SZD-30 "Pirat"
Együléses, FAI Standard kategóriájú, jó teljesítményű vitorlázó-repülőgép, amelyet gyakorló és teljesítményrepülésre terveztek. Fa konstrukció. Vállszárnyú, T elrendezésű vezérsíkkal.
Vmax: 195 km/h
siklószám: 31 (83 km/h)
Elkelt! Sold!
ICA IS-29D2 "kisvas"

Román gyártmányú, egy üléses, teljesen fém építésű, 15 méteres szárnyfesztávolságú vitorlázógép. Behúzható futómű, T alakú vezérsík, Hütter féle féklap és erős sárkány szerkezet jellemzik.
Vmax: 225 km/h
siklószám: 37 (93 km/h)
Elkelt! Sold!
Zlin-226 Trener 6
A Zlín Z–26 Trenér csehszlovák, műrepülésre is alkalmas egymotoros könnyű iskola- és gyakorló repülőgép, melyet a Moravan repülőgépgyár gyártott 1953–1977 között 17 féle változatban. Egy- és kétszemélyes változatban is készült. Magyarországon 57 példányát állították üzembe. A gyártó által készített típusváltozatokon kívül több, az üzemeltetők által átalakított változatot is üzembe állítottak.
Lajstromjel: HA-TRD
Elkelt! Sold!