Sétarepülés ajánlatok motoros kisgéppel

Iskolakör repülése a péri tavak érintésével

Iskolakör repülése a péri tavak érintésével . A repülés időtartama kb. 6-8 perc. A lenti ár három fős repülésre vonakozik. A repülőgépek minden esetben úgy indulnak, mintha teljes utaslétszámmal repülnének. Ezért az utasonkénti árak teljes gép esetén értendők.
*6.500 Ft/fő
9.000 Ft
győr a levegőből

Sétarepülés Győr fölött

Sétarepülés Pér - Győr (városnézés) - Pér útvonalon. A repülés időtartama kb. 15 perc. A lenti ár három fős repülésre vonakozik. A repülőgépek minden esetben úgy indulnak, mintha teljes utaslétszámmal repülnének. Ezért az utasonkénti árak teljes gép esetén értendők.
*11.000 Ft/fő
18.000 Ft

Pannonhalma és Győr sétarepülés 

Nézze meg a páratlan pannonhalmi apátságot a levegőböl. Útvonal: Pér - Pannonhalma - Győr (városnézés) – Pér. A repülés időtartama kb. 20 perc. A lenti ár három fős repülésre vonakozik. A repülőgépek minden esetben úgy indulnak, mintha teljes utaslétszámmal repülnének. Ezért az utasonkénti árak teljes gép esetén értendők.
*14.000 Ft/fő
23.000 Ft

Pannonhalma és Csesznek sétarepülés

Sétarepülés Csesznaki vár és a Pannonhalmi apátság fölött. Útvonal: Pér - Pannonhalma - Csesznek – Pér. A repülés időtartama kb. 30 perc. A lenti ár három fős repülésre vonakozik. A repülőgépek minden esetben úgy indulnak, mintha teljes utaslétszámmal repülnének. Ezért az utasonkénti árak teljes gép esetén értendők.
*18.000 Ft/fő
28.000 Ft

Kis SZIGETKÖZ túra a levegőből 

Nézze meg a szigetköz rejtelmes vidékét a magasból. Sétarepülés Pér – Győr (Nyugat) – Vámosszabadi  – Ásványráró – Lipót – Mecsér  – Győr (Észak) - Pér útvonalon. A repülés időtartama kb. 35 perc. Az utasonkénti árak teljes gép esetén értendők, 3 utas esetén.
*21.000 Ft/fő
33.000 Ft

Nagy SZIGETKÖZ túra

Nézze meg a szigetköz rejtelmes vidékét a magasból. Sétarepülés Vének- Vámosszabadi – Ásványráró – Dunakiliti – Rajka – Mosonmagyaróvár – Kimle – Mecsér – Győrzámoly – Győr – Pér útvonalon. A repülés időtartama kb. 45 perc. A lenti ár három fős repülésre vonakozik. A repülőgépek minden esetben úgy indulnak, mintha teljes utaslétszámmal repülnének. Ezért az utasonkénti árak teljes gép esetén értendők.
*27.000 Ft/fő
42.000 Ft

BAKONYI sétarepülés

A Bakony csodás hegyei a magasból. Sétarepülés Pér – Pannonhalma – Csesznek – Zirc – Csókakő – Mór – Kisbér- Pér útvonalon. A repülés időtartama kb. 50 perc. A lenti ár három fős repülésre vonakozik. A repülőgépek minden esetben úgy indulnak, mintha teljes utaslétszámmal repülnének. Ezért az utasonkénti árak teljes gép esetén értendők.
*30.000 Ft/fő
47.000 Ft

Sétarepülés szabadon választható útvonalon

Lehetőség van előre megválasztott útvonalon sétarepülni . A repülés időtartama minimum 15 perc. 1 fő esetén 15 percenként 20.000 Ft, 3 fő esetén 15 percenként 12.000 Ft/fő.
*12.000 Ft/fő
20.000 Ft

 

    *A repülőgépek minden esetben úgy indulnak, mintha teljes utaslétszámmal repülnének.
Ezért az utasonkénti árak teljes gép esetén értendők. További információ...

A péri repülőtér a Győri Aero Klub repülőtevékenységének helye. A hangárban laknak a gépeink és a hangár mellett helyezkedik el a repülőgép javító műhelyünk is.

A reptér üzemi területére csak jogosult személyek léphetnek be, ezért kérjük vendégeinket (sétarepülőket, növendékeket), hogy a reptérre érkezéskor a főépület előtt várakozzanak és hívják fel a 06-20-777-9106 telefonszámot. Bejelentkezés után biztosítunk kíséretet a hangárokhoz és az üzem területére.

Köszönjük

 

Repülőtér elérhetőségei

  • Cím: H 9099 Pér, Repülőtér
  • Telefon: +36/96/559-200
  • Fax: +36/96/559-202
  • E-mail:
    Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
    Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Web: www.gyor-per.hu

Repülőtéri adatok

  •  ICAO kód     LHPR
  • IATA kód     QGY
  • Elhelyezkedés     15 km 120° Győr központjától
  • ARP     N473737,56 E0174830,07
  • ELEV     128,75 m / 422’4
  • Futópálya     12/30, 2030m x 30m, aszfalt (+ 100-100 m SWY)
  • TWR     AFIS 129,90 MHz (Pér info)
  • Forgalom típusai     VFR, NVFR, IFR
  • Navigáció     ILS, VOR-DME, RNAV (GNSS)
  • ILS - RWY30     Cat I. - 111,35 MHz
  • Tűzoltó szolgálat     CAT-5, előzetes egyeztetés alapján CAT-6 és CAT-7
  • Határnyitás     előzetes egyeztetés alapján
  • Üzemanyag/olaj     JET A1, AVGAS 100LL, AeroShell W100, AeroShell W15W50
  • Nyitva tartás     8:00-18:00 LT (nyitva tartáson kívül előzetes egyeztetés alapján)
  • Cím     Győr-Pér Repülőtér Kft. H-9099 Pér, Repülőtér

 


 

Kedves Pilóták, Oktatók, Növendékek!

Az alábbi menüpontban szeretnénk összefoglalni néhány fontos és hasznos információt, linket, amely segíthet a repülések megtervezésében.

Ha bármilyen javaslatod van a tartalommal kapcsolatban, kérlek Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.meg nekünk.

 

Jó leszállást!

 

A sárkányrepülés varázslatos dolog. A huszadik századi ember jelképe, az űrtechnika első emberközeli alkalmazása a sárkányrepülő, amely összeköti a múltat a jövőt, Ikarus legendáját, Leonardo rögeszméit megvalósítva. Az első jele annak, hogy a következő században a repülés, ami eddig csak kevesek kiváltsága volt, szinte minden ember számára elérhetővé válik.

 

Az eszköz története az ókorig nyúlik vissza, de az első igazi példányt az ötvenes évek közepén tervezte meg Francis Rogallo, a NASA mérnöke, miután az űrhivatal ezzel szerette volna a földre juttatni a leszálló űrkabinokat.

Lynn White amerikai technikatörténeti kutató két olyan beszámolót fedezett fel, amelyek szerint 875-ben a mór vegyész és feltaláló Abbász Ibn Firnasz az akkor arab ellenőrzés alatt lévő spanyolországi Córdoba mellett sárkányrepülővel repült. Az eseményt angol keresztes lovagok mesélték el a Malmesburyben élő Eilmer szerzetesnek, aki matematikával és asztrológiával foglalkozott. Egy másik Malmesbury-i szerzetes, William, évekkel később leírta, hogy Eilmer valamikor 1000 és 1010 között a Malmsbury apátság templomának tetejéről próbálkozott a repüléssel, és kb. 200 m távolságot sikerült is repülnie, de végül lezuhant, és eltörte egyik lábát.

 

Jan Wnęk lengyel sárkányrepülő modellje, amely ma a Krakkói Néprajzi múzeumban van kiállítva. Jan Wnęk több nyilvános bemutatót tartott 1866-1869 között, amikor az odporyszowi templomtoronyról szállt le

 

Magyarországon elsőként a Műszaki Egyetemen kezdtek foglalkozni sárkányrepüléssel, 1973-ban. 1979-ben már sikerült önálló sportágként elismertetni. 1986-ban Gyöngyösön Európa-bajnokságot rendeztek. 1996-ban már Dunaújvároson rendezték meg az első síkvidéki Európa-bajnokságot.

 

Győrben a Tervező Vállalat sportkörének keretein belül alapított sárkányrepülő szakosztályt 1979-ben Kulacs István és Óvári Tibor.

A két mérnökember a magyar „megszállottakkal” kapcsolatot tartva tett szert az úgynevezett Flamingó típustervére, amelynek megépítését maguk végezték. A vázhoz szükséges alumínium csöveket az akkor még működő fehérvári Köfémből sikerült beszerezniük, amire a „vásznazást” háztartási vasalóval hegesztett agrofóliából készítették.

 

A sárkányrepülős gyakorlati ismereteket két alkalmas gyorstalpalással sajátították el.

Ekkor kezdődött a repülés…

 

Ha a cipő egy lépésnél nagyobb távolságra elhagyta a földet, akkor az már repülésnek számított.

Az egyre nagyobb távolságok leküzdése érdekében a mérnökök a motornak is helyet szorítottak, először a szárnyon, majd alatta egy 3 kerekű kocsin, az úgynevezett trike-on.

A motornak kicsinek, könnyűnek de erősnek kellett lennie, hát mi más lehetett, mint a jó NDK-s Trabant. (26 Le)

 

1985-ben aztán az MHSZ keretein belül az akkor már a repülőklubhoz tartozó szakosztálynak a légügyi hatóság által is elfogadott és támogatott önálló motoros gépe lett.

A gépen a győri főiskolások képzése volt a fő cél, amellyel megindult a szakosztály taglétszámának fejlődése.

Egyre többen hódolhattak a repülés szenvedélyének egyre modernebb gépekkel.

Napjainkra a motoros sárkányrepülők a kisgépes légi forgalom szerves részévé váltak.

A reptér közeli önfeledt „molylepkézést” felváltotta a két pont közötti megtervezett, rádiókapcsolattal rendelkező útvonalrepülés.

A mai modern technikának köszönhetően több száz kilométert képesek a motoros sárkányrepülők egy felszállással, 80-110 km/órás átlagsebességgel áthidalni.

 

 

 

 

404  - Az Ön álltal keresett oldal nem taláható.
Térjen visssza a kezdőoldalra vagy használja a keresőt.

 

404 - Sorry, we could not find the page you were looking for. Go back to startpage or try to search.

 

 

 

 

Vitorlázórepülés ajánlatok

Iskolakör

Iskolakör repülése Pér felett kétüléses vitorlázógéppel Típusok: KA-7, Is-28B2 Repülési idő:4-6 perc
8.000 Ft/fő
10.000 Ft

Vitorlázó Termikrepülés Vontatásból

Ha ki szeretnéd próbálni, mi is valójában a vitorlázórepülés Típusok:KA-7, Is-28B2 Az ár 15 perc repülési idő esetén érvényes. Termik fogás esetén minden további perc 200 Ft + ÁFA
25.400 Ft/fő 
40.000 Ft

Vitorlázó Műrepülés

Unod már talpon? Gyere és próbáld ki háton is! Típusok: Is-28B2 Repülési idő: kb.15perc
38.100 Ft/fő
50.000 Ft

Sétarepülés ajánlatok motoros sárkányrepülővel

Sétarepülés tetszőleges útvonalon motoros sárkánnyal

Lehetőség van sétarepülésre motoros sárkányrepülővel is. Az utvonal és az időtartam megegyezés tárgyát képezi, az ár 10 perc repülésre és 1 utasra vanatkozik.
6.000 Ft/fő/10perc
9.000 Ft

Tandemugrás ajánlatok inaktív

Tandem ugrás, ejtőernyős ugrás

 

Jogszabályi háttér változása miatt ebben a hónapban a tandem ugrások értékesítése szünetel.

Kapcsolat

Telephely:     9099 Pér, Repülõtér

Klubhelyiség: 9021 Gyõr, Városház tér 3.

E-mail: info@aeroclub-gyor.hu

Telefon: 06-20-777-9106

Adószám: 19113832-2-08

  
Joomla űrlapépítő by JoomlaShine
JSN Metro template designed by JoomlaShine.com